قهوه يكي از دانه هاي مغذي است كه مورد مصرف مردم جهان قرار مي گيرد. در اين دانه خواص زيادي نهفته است كه بنا به تقسيم بندي آن به قهوه سبز و قهوه معمولي كه هر كدام مراحل خاصي طي مي كنند تا به صورت آنچه امروزه به طور معمول مورد استفاده قرار مي دهيم، درآيند داراي خواص متفاوتي هم هستند.
اين نكته را هم در خصوص وجه تسميه قهوه سبز بدانيد كه دانه هاي قهوه قبل از اينكه برشته شوند، بسته بندي و مورد استفاده قرار مي گيرند و شايد بتوان ادعا كرد كه به همين علت خواص آن كاملا طبيعي هستند و بنابراين اثرگذاري بالايي هم دارند. اين دانه هاي قهوه با برشته شدن به رنگ قهوه اي روشن تا تيره تبديل مي شوند كه به صورت قهوه معمولي درمي آيد كه در حال حاضر در بين عامه مردم شناخته شده است. گفتني است كه نوشيدن يك فنجان قهوه سبز ۱۱۱ در طول روز چنانچه به انواع قهوه حساسيت خاصي نداشته باشيد، بسيار مفيد و اثرگذار است.
اما بايد بدانيد كه قهوه سبز داراي فوايد منحصربفردي است كه باعث شده است تا طرفداران مخصوص به خود را داشته باشد. در ادامه اگر در نظر داريد اين نوع قهوه را مورد مصرف قرار دهيد، همراه ما باشيد تا به صورت كامل از خواص درماني آن مطلع شويد.

علاقه مندان جهت خريد قهوه سبز ۱۱۱ مي توانند همين الان از طري روش هاي زير نسبت به تهيه اين محصول اقدام نمايند :

شما براي تهيه يك بسته با قيمت ۲۸۵۰۰ تومان مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

همچنين مي توانيد جهت خريد سه بسته از اين محصول با تخفيف ويژه با قيمت ۷۳ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

دوستان عزيز مي توانند براي خريد تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۴ تماس  گرفته و سفارش خود را به صورت تلفني ثبت نمايند.

قهوه سبز 111

قهوه ي ۱۱۱ داراي چه خواصي است؟
شايد به جرات بتوان گفت عمده طرفداران قوه سبز، ورزشكاران و كساني هستند كه قصد كاهش وزن و لاغري را دارند. در اين خصوص جالب است بدانيد كه اثر چربي سوزي قوي، كاهش دادن اشتها در فرد به صورت سريع و اثربخش، كاهش وزن به ميزان بسيار زياد، انرژي زا بودن و بدون اثرات منفي و عوارض جانبي است.
در بازار ممكن است عصاره اين نوع قهوه را هم به فروش برسانند كه بايد بگوييم كه خودِ دانه قهوه سبز تاثيرگذارتر از ديگرمحصولات تركيب يافته از آن است. بيشتر محصولات اين چنيني موجود در بازار عصاره‌شان را از مواد ديگر كه اغلب شيميايي هم هستند، مي‌گيرند. و اين كار را براي كم كردن هزينه‌شان در توليد محصولي طبيعي انجام مي‌دهند اما بايد اين را هم دانست كه اين نوع تركيبات اضافه بر فوايد طبيعي قوه سبز، تاثير گذاري‌ آن را هم كاهش مي دهند.
دانه هاي اين نوع قهوه باعث تحريك متابوليسم و سوخت و ساز بدن از طريق عملكرد اسيد كلوروژنيك مي شوند. اين دانه مغذي همزمان با تحريك كبد جهت چربي سوزي از آزاد شدن گلوكز در گردش خون هم پيشگيري مي كند. تركيب عملكردهاي اين نوع قهوه باعث مي شود تا افراد با مصرف آن بدون آنكه تغيير خاصي در برنامه غذايي و همينطور در برنامه ورزشي خود ايجاد كنند، كاهش وزن را تجربه كنند و لاغر شوند. اين را بدانيد كه با افزايش سوخت و ساز بدن به جاي ذخيره شدن چربي در بدن، بدن از چربي به عنوان سوخت استفاده بهره مي گيرد چرا كه ميزان قند خون در بدن كاهش مي يابد و كلوروگنيك اسيد، قابليت بدن را براي ذخيره چربي كاهش مي دهد.
در بازار برندهاي خاصي از اين نوع قهوه وجود دارد كه هر كدام داراي قيمت خاص و البته كيفيت متفاوتي هم هستند كه مصرف كنندگان بنا به بودجه خود و بنا به ميزان كيفيت مد نظرشان از مصرف اين نوع قهوه اقدام به خريد يكي از آنها مي كنند. ما در اين مقاله يكي از بهترينِ اين برندها را براي شما مورد معرفي قرار داده ايم كه نام آن قهوه سبز ۱۱۱ است.
اگر مي خواهيد از فوايد آن بيشتر مطلع شويد بايد بدانيد ۱۱۱ قهوه اي است كه داراي خواصي به قرار زير است:
– حفظ قند خون در شرايط سالم
– فشار خون را پايين مي آورد
–عملكرد قلبي و عروقي را بهبود مي بخشد
– خواص آنتي اكسيداني دارد

– حذف راديكال هاي آزاد از بدن به ميزان دو برابر ساير موادي(چاي سبز، انگور و…) كه ادعاهاي اينچنيني دارند

 

قهوه 111

 

شما براي تهيه يك بسته با قيمت ۲۸۵۰۰ تومان مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

همچنين مي توانيد جهت خريد سه بسته از اين محصول با تخفيف ويژه با قيمت ۷۳ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

دوستان عزيز مي توانند براي خريد تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۴ تماس  گرفته و سفارش خود را به صورت تلفني ثبت نمايند.

 

خريد قهوه 111

 

اگر بنا به خواص گفته شده، شما هم قصد خريد قهوه ۱۱۱ را داريد، پيشنهاد مي كنيم اين برند را از فروشگاههاي معتبر خريداري كنيد و يا به صورت اينترنتي آن را سفارش داده و درب منزل تحويل بگيريد.
روش درست كردن قهوه سبز را مي دانيد؟

در مورد ميزان دم كردن اين نوع قهوه بايد بدانيد كه به ازاي هر يك فنجان مي توانيد يك قاشق چاي خوري سر پر از آن را به همراه يك ليوان آب جوش در قهوه جوش بريزيد و بگذاريد كه به جوش آيد و به اصطلاح دم بكشد. مدت زمان لازم براي دم كشيدن و آماده شدن اين نوشيدني مفيد چيزي در حدود ۱۵ دقيقه است. اگر مي خواهيد اين نوشيدني شما شفاف باشد، لازم است كه آن را از يك صافي رد كنيد تا كاملا رقيق و يكدست شود و سپس آن را ميل كنيد.
اگر مي خواهيد نوشيدن قهوه سبز را در برنامه غذايي روزانه خود بگنجانيد، به اين نكته توجه داشته باشيد كه همه اطلاعاتي كه در خصوص قهوه سبز و ارتباط آن با لاغري و كاهش وجود دارد، عملكردشان به صورت نسبي مي باشد و تاثير مصرف اين ماده بر كاهش وزن در بدن هاي مختلف متفاوت است. پس لازم است جهت رسيدن به نتيجه موثر در هر روش براي كاهش وزن كه انتخاب مي كنيد، از جمله نوشيدن قهوه، ورزش را فراموش نكنيد.

 

 

درمان گياهي ديابتخريد قهوه ۱۱۱ , فروشگاه ۵۰۴۰ چاي سبز , قيمت چاي لاغري دكتر سينا ,قهوه سبز خريد , دم نوش ضد استرس  , دمنوش دربند, پكيج ۵۰۴۰ , دمنوش چاي سفيد