دمنوش هاي لاغري و گياهي و چاي سبز دمنوش هاي لاغري و گياهي و چاي سبز .

دمنوش هاي لاغري و گياهي و چاي سبز

چاي سبز تيما

خواص چاي سبز براي لاغري
با توجه به اينكه دغدغه كاهش وزن در دوران معاصر بنا به دلايل مختلف از جمله سلامت يا زيبايي اندام براي اغلب افراد جامعه وجود دارد بايد در اين راستا گفت كه، يكي از روشهاي رسيدن به كاهش وزن و لاغري، مصرف چاي سبز است كه در اين مقاله پاي صحبت هاي يكي از متخصصان تغذيه در اين خصوص نشسته ايم تا درباره رابطه مصرف اين نوع چاي ۵۰۴۰ و كاهش وزن بيشتر براي ما صحبت كنند و اميداوريم اين مقاله مورد استفاده شما عزيزان هم قرار گيرد.
آيا چاي لاغري ۵۰۴۰ واقعا لاغر مي كند؟
يك كارشناس تغذيه اعتقاد دارد كه، نوشيدن چاي سبز تيما باعث كاهش وزن مي شود و در نتيجه از ابتلا به انواع بيماري ها از جمله بيماري‌هاي قلبي پيشگيري مي‌كند.
فرزاد بابايي متخصص تغذيه در اين باره با اشاره به تاريخچه مصرف انواع چاي لاغري تيما در دنيا، عنوان كرد كه: سرچشمه اصلي مصرف انواع نوشيدني‌ها در جهان كشور چين است اما در كشور ما ايران هم از قديم الايام چاي به عنواني يكي از مهمترين و اصلي‌ترين نوشيدني‌هاي مردم مورد مصرف قرار مي گرفته است و در دوران معاصر هم اگر با روشهاي درست دم شود، يكي از مفيد ترين نوشيدني ها است.
اين كارشناس تغذيه، انواع چاي را منابع سرشار از پتاسيم معرفي كرد و ادامه داد: پتاسيم به عنوان يكي از مهمترين تركيبات موجود در چاي نقش مهمي در تعادل آب بدن، كنترل فشار و تنظيم اسيد و باز خون دارد.
بنا به گفته او، در بين اناوع چاي، چاي سبز از جمله بهترين انواع چاي است كه شامل دو واريته چاي سبز و چاي معمولي فرآوري نشده است و خواص چاي سبز براي لاغري مهمتري خاصيت اين نوع چاي تيما است كه عموم مردم بر آن واقف هستند.

چاي سبز تيما

 

براي خريد چاي لاغري تيما اين محصول از فروشگاه اينترنتي ۵۰۴۰ چاي لاغري خود را همين الان براحتي از طريق زير سفارش دهيد و در كمتر از چند روز انرا درب منزل دريافت نماييد :

 

براي خريد يا بروي دكمه هاي خريد پستي در زير كليك نماييد و يا به صورت تلفني با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس بگيريد

مدل اول چاي سبز و مخلوط كرفس است كه به صورت دم كردني بوده و در قالب هر بسته ۲۵ هزار تومان به فروش ميرسد.

خريد پكيج سه بسته اي چاي لاغري مخلوط كرفس با تخفيف ويزه با قيمت ۷۲ هزار تومان

مدل دوم مخلوط چاي سبز + زيره + زعفران + كاسيا + چاي اولونگ + به ليمو مي باشد و به صورت دم كردني و در قالب هر بسته ۲۹ هزار تومان به فروش ميرسد.

خريد پكيج لاغري سه بسته اي چاي سبز تيما با زعفران با تخفيف ويژه با قيمت ۷۵۶۰۰ تومان

مدل سوم به مانند نوع دوم با همان تركيبات اما به صورت كيسه اي و در بسته بندي ۱۰۰ عددي ارائه شده و با قيمت هر بسته ۳۳ هزار تومان به فروش ميرسد.

خريد پكيج لاغري چاي كيسه اي  سه بسته با تخفيف ويژه با قيمت ۸۶۴۰۰ تومان

خريد پكيج لاغري چاي كيسه اي چهار بسته اي با تخفيف ويژه با قيمت ۱۱۰ هزار تومان

 

چاي سبز 5040

 

قيمت چاي سبز تيما به صورت دم كردني هر بسته ۲۸ هزار تومان

قيمت چاي لاغري تيما به صورت كيسه اي هر بسته ۳۲ هزار تومان

همچنين شما عزيزان مي توانيد اين محصول را به صورت يك پكيج لاغري از ما تهيه نماييد :

محصول پكيج لاغري ۵۰۴۰ دوره سه ماهه دم كردني

محصول پكيج ۵۰۴۰ دوره سه ماه كيسه اي

خريد چاي سبز تيما به صورت پكيج چهار ماهه دم كردني

خريد چاي سبز لاغري ۵۰۴۰ به صورت پكيج چهار ماهه كيسه اي

قيمت چاي سبز تيما در صورتيكه بخواهيد آنرا به صورت پكيج هاي سه ماهه و چهار ماهه تهيه نماييد با تخفيف ويژه ارائه  شده و مي توانيد انرا ارزان تر از حالت معمول خريد كنيد.

چاي لاغري تيما

براي كاهش وزن اضافه خود چاي لاغري تيما اصل بنوشيد

متخصصان حوزه تغذيه و سلامت بر اين اعتقاد هستند كه اگر قصد داريد وزنتان را پايين بياوريد، ولي هنوز نتوانسته‌ايد از خوردن تنقلات مورد علاقه‌ خود دست بكشيد، مصرف انواع چاي، بويژه چاي سبز راه حل خوبي براي رفع اين مشكل است.
در اين خصوص، متخصصان دانشگاه كوب در ژاپن در مطالعات خود به اين نتيجه رسيدند كه نوشيدن مداوم انواع چاي سبز تيما ۵۰۴۰ مي‌تواند تغييرات آسيب رسان و منفي در خون را كه نشات گرفته از خوردن غذاهاي چرب هستند و باعث ابتلا بيماريهايي از قبيل ديابت مي‌شوند، سركوب و از بين ببرند.
روزنامه ديلي ميل هم در گزارشي در اين خصوص نوشت كه: در اين مطالعه پژوهشگران براي گروهي از موش‌هاي مورد آزمايش، يك رژيم غذايي پرچرب و براي گروهي ديگر يك رژيم غذايي معمولي پياده كردند. بعد هر دو گروه به گروه‌هاي كوچك‌تري تقسيم شدند و به آنها آب، چاي سياه و دمنوش چاي سبز خورانده شد.
اين روش تغذيه در اين مطالعه مدت ۱۴ هفته به طول انجاميد و در پايان آزمايشات مشخص شد گروهي از موش‌ها كه از هر دو نوع چاي سبز ۵۰۴۰ و سياه مصرف كرده بودند، توانستند با افزايش وزن و ايجاد چربي شكمي در ارتباط با مصرف غذاهاي چرب، مبارزه كنند.

و در ادامه يافته هاي جالب اين پژوهش، دريافته شد كه چاه سياه علاوه بر پيشگيري از كاهش وزن، توانايي محافظت از عروق خوني در بدن را در برابر انواع چربي ها و تجمع آنها بالا مي برد كه اين باعث كاهش خطر ابتلا به بيماريهاي قلبي عروقي مي شود.

تأثير چاي سبز تيما لاغري در لاغري
بنابر اطلاعات پزشكي منتشر شده در خصوص مزاياي مصرف چاي سبز لاغري ، شايد بتوان اين نوع چاي را تنها چربي‌سوز غيرمضر و غيرخطرناكي معرفي كرد كه در بازار ايران يافت مي شود.بايد دانست كه چاي سبز علاوه بر اينكه براي سلامت انسان ضرري ندارد، بلكه داراي فوايد بسيار زيادي نيز هست.
نكته اي كه ورزشكاران هم از آن اطلاع دارند آن است كه، دمنوش كيسه اي تيما از مؤثرترين مكمل‌هاي غذايي مصرفي جهت كاهش وزن به شمار مي رود كه مي‌تواند به كم كردن وزن اضافي‌ در بدن كمك زيادي كند. بنا بر پژوهش هاي اخير، اگر دمنوش تيما توام با يك‌سري تغييرات مناسب در رژيم غذايي و در سبك زندگي افراد استفاده شود، مي‌تواند در سوزاندن چربي‌هاي بدن از طريق بالابردن متابوليسم بدن و كاهش اشتها كمك شاياني كند.

خريد چاي سبز تيما لاغري

 

خواص چاي تيما ۵۰۴۰ براي لاغري در ورزشكاران

بر مبناي تازه‌ترين پژوهشها، مصرف مرتب عصاره چاي لاغري تيما ۵۰۴۰ ، ميزان استقامت افراد را جهت ورزش كردن از ۸ تا ۲۴ درصد بالا مي برد. پژوهش ها مي‌گويند: براساس محاسبات انجام گرفته، يك ورزشكار با وزن ۷۵ كيلوگرم براي رسيدن به ظرفيت بدني كه مدنظرش است، مي بايست در روز ۴ فنجان چاي سبز مورد مصرف قرار دهد.
اين را بدانيد كه برعكس چاي سياه كه عمل آوردن و تخمير آن كاري زمان بر است، چاي سبز از بخاردادن برگ‌هاي تازه دمنوش لاغري ۵۰۴۰ توليد مي شود كه نياز به تخمير زياد و تغيير رنگ نيز ندارد. پس از عمل بخار دادن، برگ‌ها را با هواي داغ خشك مي‌كنند كه در نتيجه اين فرايند، محصول به دست آمده يك نوع چاي است كه رنگ سبز كمرنگ مايل به زرد دارد و از نظر مزه هم، طعم آن كمي به تلخي مي زند.
يكي از مهمترين دلايل مصرف چاي سبز ايراني ، وجود تركيبات خاصي در برگ چاي است كه پلي‌فنول نام دارد. در مورد عملكرد و خواص پلي‌فنول در چاي سبز بايد بدانيد كه عامل تعيين رنگ در بعضي از گياهان است، كه در چاي سبز نيز يافت مي‌شود و نقش مهمي در چربي سوزي و كاهش وزن و در نتيجه لاغري دارد و با بالا بردن حرارت بدن و صرف انرژي موجب سوختن چربي‌ها در بدن مي‌شود.
اين نكته قابل ذكر است كه، در كساني كه به ‌صورت روزانه چاي سبز مي نوشند، احتمال ابتلا به انواع بيماري‌ها از قبيل بيماري‌هاي باكتريايي يا عفونت‌هاي سخت و البته بيماري‌هايي مانند سرطان، سكته، بيماري‌هاي قلبي، عروقي و بيماري‌هاي استخواني پايين مي آيد.

شما عزيزان براي خريد چاي سبز مي توانيد همين الان بروي دكمه هاي خريد پستي كه در بالا قرار داده ايم كليك نماييد و سفارش خود را به صورت پستي ثبت نماييد.ما شرايط خريد اينترنتي چاي سبز را رد سايت تهران تي براي شما عزيزان و علاقه مندان به اين محصول فراهم كرده ايم .

فرزاد بابايي كارشناس تغذيه با تاكيد بر تاثير چاي سبز بر سطح متابوليسم بدن، يادآور شد كه: چاي سبز با بالا بردن متابوليسم چربي و كربوهيدرات‌ها از تجمع اين تركيبات در بدن پيشگيري مي كند و با افزايش سوخت و ساز بدن از بروز چاقي و افزايش وزن جلوگيري مي‌كند.
او ادامه داد كه: به اعتقاد برخي محققان حوزه علوم تغذيه، نوشيدن چاي سبز بر مراكز گرسنگي و سيري در بدن تاثير زيادي دارد و مي تواند باعث كاهش اشتها در فرد استفاده كننده از چاي سبز شود، اما بايد اين را هم گفت كه اين ادعا هنوز از نظر علمي به اثبات نرسيده است و نيازمند پژوهشهاي يگر در اين زمينه است.
فرزاد بابايي ضمن تاكيد بر خاصيت آنتي‌اكسيدان چاي سبز، در خصوص خواص آنتي اكسيدان به طور كلي و از جمله در چاي سبز عنوان كرد كه: آنتي‌اكسيدان از تغيير شكل چربي‌ها و رسوب آنها در عروق جلوگيري مي كند و در نتيجه از بروز و ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و عروقي هم پيشگيري مي‌كند.
اين كارشناس علوم تغذيه در ادامه گفت: مصرف چاي سبز با افزايش ميزان متابولسيم همراه است و در نتيجه سطح انرژي پايه بدن را نيز بالا مي برد.

چاي 5040

 

بنا به گفته او، چاي سبز نيز همانند ساير انواع چاي در تركيباتش اسيد تانيك دارد كه شبيه كافئين عمل مي كند و از جذب آهن برخي مواد غذايي از جمله آهن اسفناج جلوگيري مي كند و به همين علت نوشيدن آن يك ساعت بعد از مصرف وعده غذا توصيه مي‌شود. او ادامه مي دهد كه نوشيدن يك ليوان چاي سبز در طول روز كافي است و زياده‌روي در مصرف چاي سبز باعث مي شود تا مقدار زيادي كافئين به بدن وارد شده و همين عامل مي‌تواند نوعي اعتياد خفيف به كافئين را در فرد مصرف كننده چاي سبز ايجاد كند.
بابايي در پايان مصرف انواع چاي را زمينه ساز افزايش برون‌ده ادراري دانست كه همين خاصيت انواع چاي منجر به تخليه آب بدن مي‌شود كه براي بدن مفيد نيست اما او بر اين اعتقاد است كه نوشيدن انواع چاي ها به صورت كم رنگ مي‌تواند براي دفع سنگ كليه موثر باشد و مبتلايان به سنگ كليه مي توانند از اين خاصيت چاي ها نهايت استفاده در درمان مشكل كليوي خود را ببرند.
وي متذكر شد كه: در حال حاضر چاي سبز در بين انواع چاي ها به دليل خواص چاي سبز براي لاغري، مورد توجه كارخانه‌هاي داروسازي قرار دارد و از آن در تهيه انواع دارو، شربت، قرص و … استفاده مي‌شود كه كمك زيادي در چربيسوزي بدن دارند.

نتليج پژوهشها در اين زمينه نشان داده‌اند كه نوشيدن دمنوش ۵۰۴۰  براي سلامت قلب كساني كه داراي تري‌گليسيريد بالا هستند بسيار مفيد است. در اين مطالعات به اين نتيجه رسيده اند كه، كتچين‌هاي موجود در چاي سبز كه با ميزان مصرف نسبت مستقيم دارد از فعاليت ليپاز پانكراس جلوگيري مي كند و در اين مورد بايد گفت كه ليپاز پانكراس آنزيمي است كه بواسطه پانكراس در بدن ترشح مي‌شود و موجب هضم چربي‌ها مي‌شود. در نتيجه اين فرايند، سرعت شكستن چربي‌ها و تبديل آنها به تري‌گليسيريد و همينطور افزايش تري‌گليسيريد در خون بسيار آهسته انجام مي‌گيرد. بنا به اينكه بالا رفتن تري‌گليسيريد بعد از خوردن غذا يكي از علايم بيماري گرفتگي رگ‌هاي بدن است، نوشيدن ۲ فنجان چاي سبز همراه با غذا، توصيه مي شود.
علاوه بر خواص دمنوش گياهي تيما براي لاغري، در مورد ساير خواص چاي سبز بايد بدانيد كه، اين نوشيدني گياهي در واقع نوعي آرام‌بخش به شمار مي رود. با مصرف چاي سبز سيستم عصبي بدن مقاوم‌تر مي‌شود، در حقيقت نوشيدن چاي سبز باعث آرامش اعصاب و دوري از فشارهاي عصبي مي شود. چون كه بسياري از بيماري‌هاي انسان ارتباط مستقيم با استرس و سيستم عصبي دارند، نوشيدن چاي سبز به شدت توصيه مي شود. در ضن همين خاصيت آرام بخش بودن چاي سبز از چاقي ناشي از استرس در بدن پيشگيري مي كند.
بنابراين توصيه مي كنيم روزانه سه فنجان دمنوش لاغري تيما بنوشيد تا‌ از خواص مفيد آن بهره‌مند شويد. و به اطرافيان خود هم مصرف چاي سبز را پيشنهاد كنيد و تاكيد كنيد كه از بين برنده بي نظير چربي‌هاي اضافي كل بدن است. و به علت دارا بودن تركيبي در خود به نام EGCG سرعت سوخت چربي در بدن را بالا مي برد. در اين راستا بايد گفت كه پژوهش‌ها نشان مي‌دهد نوشيدن روزانه سه فنجان چاي سبز مي‌تواند تا ۷۰ كالري انرژي ناشي از سوخت چربي‌ها را موجب شود.
اگر خواستيد از خواص چاي سبز براي لاغري صحبت كنيد، متذكر شويد كه نوشيدن چاي سبز لاغري تيما چربي‌هاي اضافي شكم را از بين مي‌برد و براي اين گفته خود استناد كنيد به نتايج حاصله از تحقيقات محققان دانشگاه توفتز، كه بر اساس يافته هاي شان عنوان كرده اند:‌ EGCG موجود در چاي سبز شبيه ديگر كاتچين‌ها، ژن‌هاي سوخت چربي را در شكم فعال مي‌كند و سرعت كاهش وزن را تا ۷۷ درصد بالا مي برد.
حتما در باره مزاياي چاي سبز ۵۰۴۰ با مبتلايان به ديابت هم صحبت كنيد. چرا كه به طور معمول، با بالا رفتن سن، قندخون هم كم كم بالا مي‌رود، به خصوص اگر به كيفيت رژيم غذايي خود توجه كافي نداشته باشيم، مشكل بالا رفتن قند خون هم جدي تر مي شود. همه ما مي دانيم كه وزن به مرور زمان بالا مي رود و به دنبال آن احتمال بروز ديابت نوع دو هم بسيار افزايش مي يابد.
در راستاي مشكل پيش گفته، اگر مصرف روزانه پنج فنجان چاي سبز را در رژيم غذايي تان قرار دهيد، مي‌تواند عامل مهمي در پيشگيري از بروز بيماري ديابت باشد. اين خبر خوب را هم بايد به بيماران مبتلا به ديابت داد كه، چاي سبز مي تواند از عوارض ناشي از اين بيماري همچون آب مرواريد و بيماري‌هاي كليوي به طرز معجزه آسايي پيشگيري كند.

در پايان ضمن آرزوي سلامتي براي همه شما همراهان عزيز، اميدواريم مصرف چاي سبز را به خاطر همه خواص خوب آن در رژيم غذايي خود و خانواده تان بگنجانيد تا ضمن اينكه از مهمترين خاصيت آن كه لاغري و كاهش وزن است بهره مند مي شويد، از ساير خواص درماني چاي سبز هم بهره مند شويد. توصيه مي شود نوشيدن چاي سبز را دوران كودكي به يك عادت براي فرزندان خود تبديل كنيدتا با طعم ان خو گرفته و بتوانند به صورت روزانه آن را مورد مصرف قرار دهند تا عمري طولاني توام با سلامت داشته باشند. اين توصيه از آن رو است كه اغلب مواد خوراكي مفيد طرفدران چنداني ندارند و بنابراين بهترين راه براي استفاده كردن اي خواص اينگونه مواد خوراكي، نهادينه كردن مصرف آنها از دوران طفوليت در فرزندانمان است. يقينا هميشه پيشگيري بهتر از درمان است.

 

گياهان دارويي ديابتخريد قهوه ۱۱۱ , چاي تيما , چاي دكتر سينا اصل , خواص قهوه سبز سهله , دمنوش گياهي براي ارامش اعصاب  , خريد دمنوش دربند , پكيج لاغري , چاي سفيد تيما قيمت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۸:۴۷ توسط:نيازي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :